The Tom and Jerry Show The Tom and Jerry Show
Spike forces Tom and Jerry to take over Tyke's birthday party; Tom and Jerry protect Toodles against a threat.
Tom and Jerry are locked out in the snow; after losing eight of his nine lives, Tom uses magic to try to get them back.