The Undeclared War The Undeclared War
Vadim takes a covert job to assert his independence. His allegiances are soon put to the test.
Saara cannot betray her source but Kathy has information that will force her hand.
Amid civil unrest, Saara is devastated to learn the identity of a mole inside GCHQ.
Saara and Vadim join forces to uncover the hidden code and try to prevent a war.