The Unit
During a routine operation in Melilla against an Islamist network devoted to recruiting young people to their cause, the Antiterrorist Unit of the Spanish Police unexpectedly catch Salah Al Gahreeb, an outstanding spiritual leader of ISIS.
Marcos heads the party that searches for the two terrorists all over the area. Now that the fugitives no longer have any weapons or any logistic support, he thinks that they'll soon catch them.