The Unwanted Undead Adventurer The Unwanted Undead Adventurer
Rentt Faina has hunted monsters for the last 10 years. Sadly, he’s not great at his job, stuck hunting slimes and goblins for a few coins each day. His luck turns when he finds an undiscovered path. At the path’s end, he meets his demise in the maw of a legendary dragon. But, he wakes up as an undead bag of bones! He sets out to achieve Existential Evolution and rejoin the land of the living.
Seeking answers about his new life, Rentt turns to an old adventuring partner for guidance.
As Rentt prepares to explore a previously uncharted region of the labyrinth, he discovers more about what triggers his ability to evolve.
Rentt rejoins the guild under an assumed name and sets out to explore the uncharted section of the labyrinth, where he encounters an enigmatic and formidable stranger.