The Valley The Valley
From bottle service to baby bottles, couples find their way out of the young and fast life of the Hollywood lights.
While everyone turns against Kristen for the accusations she hurled at Michelle during Girl's Night, Brittany tries to help her understand the impact of her actions.
Jesse and Michelle deal with the aftermath of their Capri-themed dinner party, leaving the group on shaky ground with Kristen.
Jax tries to get Jasmine to do his dirty work and find out if rumors about Michelle are true. Kristen begins to worry after a negative pregnancy test if she'll ever have a baby.