The Vow The Vow
This documentary series follows members who joined the self-improvement group NXIVM.
Bonnie leaves NXIVM to make sense of it all and tries to convince Mark that something's amiss.
Sarah confides in Mark about DOS, a secret women's group. They lament their roles as recruiters and question what to do next.
The former members strategize with Catherine Oxenberg about how to get her daughter out of DOS.
The team approaches the New York Times in order to get the attention of the authorities. Mark reflects on his role supporting NXIVM.
When they see no action by the authorities, the team contacts additional media outlets. Barbara, an early defector, shares her insight.