Following his departure from The Commonwealth, Daryl Dixon washes ashore in France, raising the ire of a splintered but growing autocratic movement centered in Paris and endangering a young boy at the heart of a benevolent religious movement.
TWD Daryl: L'ame Perdue
Presented with new behind-the-scenes content; Daryl Dixon's arrival to France sets off a violent chain of events that inadvertently puts a young boy at the heart of a growing religious movement in danger.
Presented with new behind the scenes content. Daryl, Isabelle, Laurent, and Sylvie face trouble on the road. Isabelle remembers the day the hungry ones appeared. Laurent struggles to fit in.
Presented with new behind-the-scenes content; Daryl faces old demons, recalling the circumstances that landed him in France; Isabelle's sacrifice forces her to consider drastic measures; Genet commences a celebration for the people of Paris.
Presented with new behind the scenes content. Season finale. Genet solidifies her base of power. Before Daryl can return to America, he has a job to do.