The Wanderer: A Travel Series
In this series, Tripadvisor invites travelers to create a travel guide uniquely inspired by reviews and encounters with locals. With little to no knowledge of what awaits them, "Wanderers" will immerse themselves in a transformative journey of exploration, wonder, and reflection, ultimately revealing the beauty of travel as a timeless means of discovery.