The Witcher: Blood Origin
Of Ballads, Brawlers, and Bloodied Blades
A tavern brawl puts Éile on a collision course with destiny; emotions get the best of Fjall after a close call; a royal betrayal leads to bloodshed.
In need of coin to fund their quest, Éile, Fjall and Scían hatch a risky scheme that leads to a firestorm of trouble; Merwyn stumbles on a secret.
Of Warriors, Wakes, and Wondrous Worlds
After meeting Meldof and her beloved Gwen, the warriors put a perilous endgame in motion as truths are revealed, passions kindled and sacrifices made.
As Merwyn forges an uneasy alliance to achieve her plans for Elfkind, the battle begins in Xintrea, where Éile finds her voice and Fjall loses control.