The Wives Did It
The Polygamous Prophet
When a fundamentalist Mormon polygamist is found with a bullet in his head, the heat is on to find the killer. With seven wives, everyone is a potential suspect.
Guns, Lies & Sister Wives
Lawbreaking Polygamist Jesse Cummings marches to the beat of his own unorthodox drum, and that includes having two wives. But Jesse's a twisted sociopath who soon begins pitting the women against each other.
When Dustin's two women cut him out of their bedroom fun, there is bad blood. And when one of the ladies goes back to him, the scene is set for murder.