The Wolf War
The hunt is on, and leader Halvor and his men in Rendalen are chasing a wolf in an intense, adrenaline-filled pursuit. In Sweden, activist Kim faces clashes with police and hunters as Hunt Saboteurs Sweden threatens to derail her mission.
Wolf activist Camilla's biggest dream is to catch an illegal wolf hunter in the act. In Elverum, a hunt is sabotaged - who’s behind it? Halvor follows a wolf to the trail of the mythical ‘Project Varg’ and demands answers before acting.