The Woman who Married Three Times
Sisters Oh Eun Soo (Lee Ji Ah) and Hyun Soo (Uhm Ji Won) both long for love, but struggle to find the right partner. Eun Soo met her first husband Jung Tae Won (Song Chang Eui) at work, and the two later married and had a daughter together. However, Eun Soo and her mother-in-law could not get along, leading to her and Tae Won’s divorce after four years of marriage, although Eun Soo remains friendly with Tae Won. After returning to work, she marries Kim Jun Gu (Ha Seok Jin), but still feels unsatisfied with her life. Hyun Soo has loved Ahn Kwang Mo (Jo Han Sun), her friend and business partner, for years, but he’s engaged to be married to someone else. Will they ever manage to find happiness in their love lives?