The Wonder Years
"The Wonder Years" tracks life in the turbulent late 1960s and early '70s through the eyes of the increasingly less innocent Kevin Arnold. Narrated by an adult Kevin, the show follows him as he faces first love and the obstacles of life with best friend Paul.
Swingers
The Arnolds attend a post-funeral gathering at the Cooper’s. Kevin is obsessed with Winnie–remembering their first kiss and trying to recreate that moment.
Kevin realizes that he really doesn’t know what his father does for a living. In fact no one does.
Kevin is terrified at the thought of making his first phone call to a member of the opposite sex, Lisa Berlini.