The World According to Paris
Breaking and Entering
After an armed man breaks into her house, Paris moves into her sister’s place. Paris’ boyfriend, Cy, sees text messages from Paris’ ex that threaten to end their relationship.
Brooke's Breakdown
Paris sets Brooke up on her first date since her split from Charlie Sheen, but the night doesn't go quite as planned.
Paris and the girls take Lexie for her first wild weekend in Vegas. A heated fight between Allison and Lexie leaves the girls divided.
Paris and the girls go undercover when they suspect Lexie is still writing porn. Jen is heartbroken over a romance gone wrong but ends up reconnecting with an ex-girlfriend.