The World of Hello Kitty
One of the most loved characters of all time presents her world to us. Together with his family, Hello Kitty turns every second into an enchanting experience.
Hello Kitty is going to do a scientific experiment! How about trying to do it at home too?
The holidays are over and it's time to get back to school. Hello Kitty is really excited to meet her friends and learn something new!
Today, Hello Kitty is visiting the Zoo and is going to learn a lot about animais. Let's check it out!