This Art Club Has a Problem! This Art Club Has a Problem!
An ordinary arts club at an ordinary middle school, Tsukimori Middle School. One member, Uchimaki Subaru, wastes his abundant talent trying to draw his perfect 2D waifu. Another, Usami Mizuki, can't stop thinking about the loser that is Uchimaki-kun. Then there is the club president, who, despite being asleep all the time, seems to care for the two, and another vague, sketchy member, Cole...
Subaru has a new classmate. Even though she's super pretty, Mizuki isn't too concerned, because he isn't interested in 3D girls. But this one girl knows what to say to get his attention.