This Is Me
This Is Me docu-series is an anthology of five 3-5 minute-long Transparent-inspired documentaries by five different trans and gender-nonconforming filmmakers. Personal essays, direct actions, explainers - each filmmaker has crafted a segment that explores a theme in Transparent.