Those About to Die
Those About to Die is an epic drama set in the corrupt world of ancient Rome, exploring a side never told before - the dirty business of entertaining the masses, giving the mob what they crave: blood and sport. Starring Sir Anthony Hopkins and Iwan Rheon, the series follows characters from all corners of the Roman Empire who collide at the explosive intersection of sports, politics, and dynasties.