Throne of Seal
Long Haochen runs into Cai'er in the mountains. Both of them struggle to fight the demons that are after Cai'er.
Long Haochen undergoes the ritual of Sacred Awakening with the help of his father, Long Xingyu.
Long Haochen undergoes the Sacred Awakening and starts training with Long Xingyu.
Long Xingyu teaches Long Haochen the meaning of being a knight and officially makes the latter his disciple.
On his way home, Long Haochen encounters a scorpion-tailed lizard and realizes the result of his training.