Thumping Spike2
Kang Se Ra (Hwang Seun Eon), a talented female volleyball player struggling with a performance slump, becomes the coach of a struggling men's high school volleyball team. There, she meets Hwang Jae Woong (Song Jae Rim), the team's skilled star player whose teammates lag far behind his abilities. As they work together, Se Ra begins to see beyond Jae Woong's sarcastic exterior to his more compassionate nature. Their growing connection sparks both romantic and professional potential, offering hope for the team's improvement and Se Ra's return to top form.