Ti Ti Ti
Ti Ti Ti is a Brazilian telenovela that originally aired on Rede Globo from 19 July 2010 to 17 March 2011. Based on the 1985 telenovela Ti Ti Ti, written by Cassiano Gabus Mendes, the remake is created and written by Maria Adelaide Amaral. It featured in-universe characters from other Globo telenovelas, such as Plumas e Paetês, Elas por Elas, Locomotivas and Meu Bem, Meu Mal. The telenovela was broadcast in Globo's 7 p.m. timeslot.