TIGER & BUNNY
Under the orders of his new employer, Wild Tiger (Kotetsu) finds himself paired up with Barnaby Brooks Jr.
A documentary on Barnaby’s personal life is being filmed to help market the new hero’s growing popularity.
Karina Lyle is a teenage girl who loves to sing in front of people. But as Blue Rose, she is forced to assume the role of an ice-wielding superstar on HERO TV.
Fire Emblem is suspected of murder after convicted criminals are found burnt to death by powerful flames inside a prison cell.