Timber Kings
Truck Overboard
Joel wrecks an 18-wheeler during a winter build in Ontario, Beat and André sell a thousand year old tree to an eccentric Arkansas millionaire, and Peter pushes Bryan Jr. to the breaking point in a fight for new equipment.
Bryan Jr. takes his son to Missouri and they hope to assemble a house despite themselves, Beat builds a Western-style saloon for a meatball millionaire and his racecar-driving girlfriend, while Peter and Joel make a smelly bet.