Time Traveling Bong Time Traveling Bong
Cousins Jeff and Sharee discover a time-traveling bong and get stuck bouncing around the space-time continuum.
Cousins Jeff and Sharee try to emancipate some slaves and then kidnap a young Michael Jackson.