Tinted With You
In Korea's feudal past, deposed Crown Prince Lee Heon (Yoo Hyun Woo) lives in exile, constantly threatened by his cruel brother who seeks to secure the throne by eliminating him. His only ally is his loyal bodyguard Guem (Kim Tae Jung). When modern-day high school student Eun Ho (Jun Hee), who loves art, is mysteriously transported to the past, he meets Lee Heon and they develop a close, romantic bond. As the acting king grows increasingly determined to kill the exiled prince, Eun Ho realizes he might be Lee Heon's sole chance of survival. This is a 2021 South Korean drama series directed by Ha Na.