Step inside the mind of a detective as he hunts down a ruthless murderer. Each episode unfolds as an epic game of cat-and-mouse, leading to the bombshell moment when these two iconic adversaries come together in an unexpected way.
All Hands on Deck
Special Early Premiere Episode! After a missing persons case takes a deadly turn, Harris County Sheriff's Detective Mike Ritchie is on the hunt for one man. When the killer surfaces two hours away, an arrest isn't as simple as it first seems.
After a chance meeting brings New York State Police Investigator Jim Horton face-to-face with infamous burglar Gary Evans, he doesn't realize that he's made a friend for life. But is this bond between two adversaries built on trust or treachery?
Three years after a young mother goes missing in Florida, a jailhouse confession promises to bring answers. That is, until Special Agent Dennis Haley uncovers a key witness who's hiding a big secret.
A missing person investigation launches Hales Corners Detective Kent Schoonover into an unexpected mystery. What starts with a trail of lies soon leads to murder. To solve the investigation, he'll first need to crack a complex case of stolen identity.
Christmas night takes a frightening turn when a Greensboro teen is found brutally murdered. As the killer taunts the victim's family, Detective Mike Terry works tirelessly to bring this fugitive to justice, putting his own personal life on the line.
After a beloved florist is found dead inside his downtown shop, Granite City Police fear a killer may be on the loose. But how does this crafty criminal always manage to stay one step ahead? Detectives will go undercover to find out.