Toad & Friends
"Toad & Friends," based on Kenneth Grahame's literary classic, "The Wind in The Willows," is a brand-new animated series for 4-7-year-olds in which Mole, Ratty and Toad are joined by Hedge, a young hedgehog with a zest for life.
When Toad resolves to live the simple life and camp by the riverbank, the weasels take the opportunity to take over Toad Hall. Can Toad now ever return?
It's the annual Regatta race, and everyone is determined to win, especially the previous winner, Ratty. But even he has to learn that winning isn't the only goal.