Everybody Loves Natti
For the first time in her career, Dominican reggaeton superstar Natti Natasha shares the intimate details of her personal life, including her relationship with her manager, Raphy Pina. Together they navigate her forthcoming album, life in Miami with their newly blended family, her dreams of worldwide recognition, and a surprise baby on the way.