Tokyo Camouflage Hour
Born and raised in Yamagata Prefecture, Hiroto Utsunomiya (Kaito Matsukura) has never experienced life in a big city. However, after the company he works for decides to transfer him to the Tokyo head office, Hiroto begins living away from home for the first time at the age of 25. When one of his new coworkers brings him to a bar, Hiroto meets Sone (Yuki Katayama), an eccentric older woman from Tokyo. Hiroto finds himself captivated by Sone, believing that this is the start of a fateful romance, and they spend the night together. Unfortunately, they part ways without exchanging contact information, and Hiroto and Sone are left to wonder if their encounter was just a fleeting moment in their lives, or if their one-night connection could ever mean something more. This drama was adapted from the manga of the same name by Chiaki Matsumoto.