Tom Gleeson: Joy
Australia’s 2019 Gold Logie winner. Chief celebrity interrogator. Host of the highest-rating quiz show on TV. There’s not much Tom Gleeson hasn’t been up to lately. Gleeson is one of the sharpest minds in Australian comedy. His shows are relentlessly hilarious and masterful. Now the world can watch the great man live on stage, in his natural habitat and in the form of his life. Experience the JOY.