Tombs of Egypt: The Ultimate Mission Tombs of Egypt: The Ultimate Mission
As of the start of their mission in Saqqara, Zahi Hawass and his team of Egyptian scientists get the impression that their excavation zone holds extreme riches.
After three months of excavations and dozens of sarcophagi found, more surprises lie in store for Zahi Hawass; he eventually manages to find a stone sarcophagus.