Tommy Little: Self Diagnosed Genius
Idiot or genius? For many the jury has been out on Tommy Little, but he’s here to set the record straight. Would an idiot bungee jump nude on live TV? Or sign up to run an Antarctic marathon with no previous experience or training? We rest our case. Tommy has refined the art of how not to live - see how truly entertaining that can be, with one of the year’s most raucous hours of stand-up.