Tom's Paint Shop
Tom the Tow Truck, the famous truck of Car City, is also fond of painting ! Tom welcomes his truck friends into his brand new Paint Shop and transforms them into their favorite character. Tom The Tow Truck can paint anything that comes from his friends' imagination. Welcome to Tom's Paint Shop !