Too Fat to Transition Too Fat to Transition
A transgender man and woman must lose drastic amounts of weight to qualify for a surgery.
Transgender & Obese
Kayla, a transgender woman, and Shane, a transgender man, learn they must lose drastic amounts of weight in a short period of time in order to qualify for the gender reassignment surgery they so desperately need.