Top Chef: Just Desserts
The eleven remaining pastry chefs must create a dessert out of a cocktail. One of the chef's theatrics upsets the group resulting in a heated fight.
The ten remaining pastry chef'testants are divided into teams and go head to head in a bake sale to raise money for a local high school pep squad and glee club.