Toradora!
This episode focuses mainly on Ryuji's crush, Minori. She runs around working hart at both softball practices and part-time jobs. Ryuji watches in admiration from afar. This episode has both comedy and drama to show what makes Minori so attractive.
Kitamura tells Ryuji he first me Taiga when he tried to ask her out. Taiga also shows a different side when she tries to find a picture of Kitamura, but can't decide on one she likes.