People switch houses and each redesigns a room.
Reunion, Pt. 2
For the first time in a decade, the designers, carpenters and host Paige Davis of Trading Spaces reunite for a 2-part reunion. In part 2, meet the new members of the Trading Spaces family and learn which rooms the designers hold closest to their hearts.