Traitor/Patriot
Traitor/Patriot gives you an insider's look at the motivation behind the people who committed espionage.
The Soviet General Who Switched Sides
Arguably the greatest spy for the West during the Cold War, Dimitriy Polyakov was a Russian Military Intelligence General who turned on Russia. He was run by the CIA and FBI and betrayed by both Ames and Hanssen.
France's Man in Moscow
Vladimir Vetrov is a KGB officer who worked for the French intelligence service.
Gabrielle Kleim was one of many women working in West Germany targeted by “Romeo Spies.” Duped into sharing intelligence for love at the behest of the “Man Without a Face,” East German HVA Intel Chief Marcus Wolf.
Xialong Zhang and Cao Guangzhi are two Chinese nationals who are caught attempting to steal proprietary information from Apple Inc., and Tesla's Autonomous Driving vehicle for the Chinese Competitor.