Transformers Rescue Bots
Transformers Rescue Bots follows the adventures of four young Transformers and their human counterparts - a family of emergency responders. HEATWAVE, CHASE, BLADES and BOULDER are tasked by Optimus Prime to study the ways of humanity and protect manking on the island of Griffin Rock, a highly advanced hub of technology where anything can happen.
After Heatwave grows fed up with maintaining his robot disguise, Chase, Blades, and Boulder must battle hundreds of jagged claws when an enormous swarm of snapping lobsters overruns the annual Griffin Rock summer festival.
Huxley Prescott is determined to dig up scoop about aliens invading planet earth. However he finds that his enthusiasm could indeed put many people in danger. The Rescue Bots also question their disguise to sustain that 'robot' image for the public instead of revealing their true identity.