Transporter: The Series
Dare to ride with ex-commando Frank Martin, a high-stakes-courier, as he delivers dangerous cargo – and hard-hitting action – in Transporter: The Series. In this white-knuckle thrill ride based on the films, Frank (Chris Vance) must outwit, out-shoot and out-drive his enemies amidst exotic locales, sexy women and plenty of octane.
Trojan Horsepower
Frank must fend off hired thugs from a fuel company while he races to deliver a new engine prototype to the Paris Auto Show in time to showcase it for the world media. Unfortunately for him and his passenger Trina, the prototype emits a tracking signal, and even more unfortunate, they can’t turn it off, so are unable to hide from the ruthless Le Loup who is determined to kill Frank before the prototype can be delivered. Episode contain additional content, including profanity and nudity, not included in original TNT broadcast.
From a high-rise to a highway to a hockey arena, Frank's job has him transporting some evidence a wealthy industrialist would kill to have lost.
Frank races to save his own life when a client forces him to use a highly personal, life-threatening mode of transport.