Treadstone
From the world of Jason Bourne, agents across the globe are "awakening" to resume deadly missions.
Bentley returns to CIA. Tara travels abroad. Edwards digs deeper. Doug has nightmares.
Soyun has a setback. Bentley takes a trip. Edwards tries to keep Haynes under control.