Trillion Game
Haru Tennoji (Ren Meguro) is on a secret mission to earn 1 trillion dollars alongside his quiet, shy, IT-whiz middle school friend Manabu "Gaku" Taira (Hayato Sano). Gaku’s poor communication skills leads to a disastrous interview with tech giant Dragon Bank. Coincidentally, that very firm offers Haru a job, but he rejects it. Instead, the duo decide to launch a more ambitious project: create a business with the ultimate goal of buying out Dragon Bank. Even though they have no business experience or capital, Haru has plenty of ambition and Gaku has no shortage of talent. Have they bitten off more than they can chew? Or can their combined strengths help them realize this seemingly impossible dream? This 2023 Japanese drama series was directed by Yoshiaki Murao and Kentarou Takemura, based on a manga by Inagaki Riichiro.
Haru and Gaku establish their company with Kedoin's investment; while interviewing prospective employees, they meet a particularly honest candidate.
As part of their strategy to secure a contract, Haru and Gaku start working at a Kabukicho host club but quickly make an enemy of its top earner.
Haru decides on Trillion Game's next money-making venture: a social network game; but first, he must find a company willing to develop one.
When Haru takes the game development funds in a bid to buy a talent agency, Gaku and the developers resolve to create a great game on their own.
Hebijima clashes with Sakura after arriving at Trillion Game; Haru and Kedoin turn to God Promotion shareholders in hopes of forcing Jin to step down.