TRUST
The House of Getty
Trust delves into the trials and triumphs of one of the twentieth century's most iconic dynasties, the Gettys, and explores the complexities at the heart of every family, rich or poor. The series begins in 1973 with the kidnapping of John Paul Getty III.
As word of his grandson’s kidnapping spreads, J. Paul Getty sends his trusted fixer Fletcher Chace to Rome to investigate the mysterious disappearance.
La Dolce Vita
J. Paul Getty’s refusal to pay a single, solitary cent to his grandson’s captors has significant, unforeseen consequences in Italy.
That's All Folks!
Little Paul gets to know his captors, while Primo opens a channel of communication to Gail.
Little Paul and Angelo try to agree on their next steps, while Primo and Leonardo mobilize the local community.