Try Hard
23-year-old gamer Sebastian is given an ultimatum by his parents: either quit gaming and get an education or move out. So, together with his best friends, Sebastian starts an international gaming team.
FML - F... My Life!
23-year-old gamer Sebastian realizes that getting an education is not for him. Instead, he decides to risk it all starting a new gaming team and win the big gaming tournament Crazy Lan Randers.
Operation Kill Rat
A rat has taken over the gamer-café… and Sebastian’s new home. Sebastian and the boys will have to use their best CS:GO-strats to hunt down the rat and destroy it.
The team is going to a tournament in Skive. But Sebastian’s best friend and key player, Henrik, has had his heart broken by Solvej. Will he be able to perform?
The team needs money to sign up for Crazy Lan Randers. After several failed attempts they end up at Xerox-Allan who is willing to help the team - only they have to help him first.
Sebastian goes to BlastPro to try and get some talent agents to come to Crazy Lan Randers. Meanwhile Gustav cunningly persuades Henrik to take Carina to a pregnancy scan instead of going himself.
The team disposes of Sebastian as their in-game-leader and replaces him with Kasim’s crazy brother Hassan. Sebastian is given unexpected help to reclaim his position on the team.