TSUKIUTA THE ANIMATION TSUKIUTA THE ANIMATION
Twelve young men. Two rival idol groups. One roof. The members of Six Gravity and Procellarum will have to learn how to live together in peace. From idol-hood to school days, follow the lives of these young men, who each represent a month of the year.
Iku is having trouble juggling work as an idol and being on the track team, especially as Procellarum starts getting more jobs.
Haru is manager for a day at Animate, and he's joined by the other members of Six Gravity as they help out around the store.
The members of Procellarum kick off summer with a visit to a haunted house that seems to offer more than the usual scares.