Tulipop Tales
When items go missing among the Tulipoppers, suspicion falls on Fred - until they venture into the Lair of the Mooliepalooka. There, they find their lost belongings and meet the mythical creature herself! Fred overcomes his fear of the dark and realizes she isn't scary - she's just lonely and wants friends.