Tut's Toxic Tomb
Paleoanthropologist Ella Al-Shamahi explores the gripping science behind an astonishing Egyptian legend as she investigates if toxins inside Tutankhamun's tomb and among the pharaoh's treasures could explain a number of mysterious, cursed deaths.