Two Graves
Verónica and Marta's families mourn their disappearance; as the police abandon their search, Isabel manages to corner the man who last saw them.
Isabel deals with the aftermath of her latest discovery and decides that desperate circumstances call for a dangerous alliance with Rafael.
Antonio makes a shocking disclosure about that fateful night; as Rafael and the police draw closer to the truth, Isabel's search reaches its end.