Two Much with Kajol and Twinkle
The industry’s most celebrated designer and Bollywood’s bindaas star sit down for a no-filter conversation. From fashion wars and body positivity to Kajol starting the trend of lehengas with sneakers, this episode is stylish, spunky, and soulful.