UFO Files
New UFO Revelations: Cattle Mutilations
A rancher's nightmare, the mysterious murder of livestock has plagued farmlands worldwide for generations. Commonly known as cattle mutilations.
Delve into the aftermath and repercussions of the 1947 Roswell incident, when many believe an alien spacecraft crashed in New Mexico.